torsdag 16 augusti 2012

Galleri Havsgården

Sist vi var på Sandviks camping passade vi på att gå till Galleri Havsgården, där Stefan Lekberg har sitt galleri och gästutställare var Ulf Lundell. Hittade bara en tavla av "uffe" som jag gillade medan Stefan Lekberg hade många superfina tavlor! Dock i en prisklass helt bortom min köpkraft, eller vad det heter...
så här vill jag oxå ha! Här är Ulf Lundells utställning...
den enda jag gillade lite... Bra med ett namn om man vill sälja konst ;)
Stefans utställning

Den här älskade jag! Man ser så mycket i den... Först var den läskig, men om man tittar ett tag ser man Jesus i mitten som beskyddar :) Vill ha!!! Men 6.000 spänn, nja...
Den här Havsörnen va oxå cool, såld för över 30.000 kr... jahapp!
Hur som helst fick jag massor av inspiration, dels till att måla men framför allt att inreda en övervåning på garaget att ha som ett eget galleri!!! :D
Så nu kanske, med mycket sorg i hjärta och själ, husbilen säljs och istället får bekosta utbyggnad på huset med egna rum till barnen samt ett tak på garaget... den som lever får se...

Jag vet inte riktigt vad jag vill, svåra beslut att ta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar