söndag 26 augusti 2012

Brudarna på Berget! :D

och jag mår definitivt som jag förtjänar idag.... fy! Slocknade tydligen återigen på badrumsgolvet så jag ska återigen aldrig mer dricka! Nykterist javisst!



Men kvällen var såklart skitkul! Föris hos Josse med massa girly talk sen tokdansa i tokstan! Jävligt bra kväll men baksmällan idag hade jag kunnat vara utan! :(

Förra gången svävade jag på moln över en komplimang denna gång tittade en Jonas Gardell-kopia på mig i garderoben, skakade på huvudet och sa: "för gammal" och vände på klacken... Hahaha, fan att man inte va snabbare på att säga nåt tillbaka till gubbaset!

Summa summarum hitta ett ställe med högre ålder?! eller stanna hemma och snacka dynga med ett glas vin eller två... (inte x antal drinkar senare). :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar