torsdag 6 oktober 2011

Mamma är lik sin mamma...

har för mig att jag nämnt detta förr, men jag håller på att bli min mamma! Skäms nästan för det här, men igår hade jag med mig... hmmm.... en egen kasse i min handväska, som jag kunde lägga grejer från mässan i och som jag sen när vi handlade stoppade grejer i... Så N konstaterade skrattandes att jag nu passerat nästa gräns... jag är... en.... tant! ;)
(fast å andra sidan åker mina kära föräldrar till Thailand varje vinter för att de inte betalat för plastpåsar på x antal år! <3)

Och nu dricker jag min andra kopp kaffe eftersom jag inte fick dricka någon igår kväll... och alltså behöver jag precis som mamma, en stoooor kopp kaffe på morgonkvisten så inte huvudet sprängs i bitar! :D

Ma & pa, ni vet att jag älskar er mest i hela världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar