fredag 28 oktober 2011

dalat lite...

men jag hoppas det bara varit lite mycket de två senaste dagarna och inte att min halvering på medicinen påverkat mig...då måste jag öka igen. :(

Gårdagen var väldigt intensiv, mycket som hände, min impulsivitet tog överhanden och eftertanken tyngde lite... i sinom tid får ni veta vad galna jag gjort, inte så svårt att lista ut när det gäller mig! ;)

Natten blev sömnlös men efter lite middag och ett lugnande bad med hälften av ligan känns det bättre!
Imorrn kör vi Halloween-fest, trots att det nog är en punkt som stressat mig lite, men vad gör man inte för sina kids och vänner?! <3 Det kommer bli supermysigt om jag bara lär mig att släppa taget lite och inte stressa ihjäl mig för att få allt perfekt, vilket det sällan blir med 11 kottar... haha...
Vi har pyntat lite och förberett en del godsaker, lite kvar till morgondagen, men det känns faktiskt lugnt!

PS. Min rynkor har jag framhävt lite i photoshop, tyckte det behövdes! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar