lördag 24 september 2011

Hej, jag heter Ina...

och jag är "shopoholic"... måste nog sätta barnlås på vissa nätaffärer!
Beställer visserligen bara sånt vi "behöver", som typ termosmuggar (som måste vara bäst i test och dyrast...) och kläder för att det är rea... och en resväska för att vår gått sönder (även fast vi inte ska resa)...och sponsra Mios jultidningsförsäljning, men det blir åtminstone julklappar! Många bäckar små...

speciellt när fina försäkringskassan missat att mitt sjukintyg inkommit och inte betalar min sp i tid! :/

Jajaja, jag vet jag SKA sluta!!!!!!! Och jag ska skicka tillbaka grejer...
...åtminstone en del ;)


PS. Jag skäms faktiskt på riktigt och vågar inte ens berätta allt jag handlat för N... men bättre shopoholic än någon annan oholic kanske...? Förlåt jag ska bättra mig!!!

PSS. Mio shoppar inte, han bara skriver önskelista! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar