onsdag 3 augusti 2011

Sista dagen på Karpathos

Vi har haft en underbar vecka i solen. Klarblå himmel, vackra stränder, underbara små bergsbyar med mysiga tavernor. Världens godaste mat med fantastiska vyer, galet läskiga serpentinvägar men så underbart vackert.

Jag vet att många tycker både ditten och datten om att vi lämnar barnen en vecka, men jag har slutat bry mig om andra. Barnen har haft det superbra hos sina mor-och farföräldrar, det vet jag!
Och det viktiga är VI, jag, min man, barnen, vår familj och det som är bäst för oss!
För att vi ska överleva och ha det så bra som möjligt!
Och nu var det dags för en paus, för att överleva.

Att sakna och bli saknad, det är viktigt. Att hitta tillbaka till ursprunget.
Tack för denna underbara vecka!

Nu kan en ny dag gry! <3






-från iphone:n

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar