måndag 15 augusti 2011

En bra måndag!

Trots att den började med lite (mycket!) huvudvärk, så blev det en bra första "vardag".
Jag fick vila ut efter att tjejerna lämnats på dagis och sen kollade jag på några avsnitt av Grey´s Anatomy (tack Jossan! <3) medan jag sorterade lite papper.
Sen tog jag en kaffe hos Sandra och pimpade huset lite inför kommande visning! :D Hann tyvärr inte med mäklarens fotografering, men till visningen blir det nog fint! Håll utkik på hemnet! ;)



Efterlyser lila soffkuddar, ev lila filt?, lila ljusgrejer m.m. till deras vardagsrum... nån som kan låna ut nåt till visning i månadsskiftet?

Lite paus från barnen, en bra vän och lite hjärnaktivitet fick mig på betydligt bättre humör, trots att magvärken spökar sedan eftermiddagen... Jag känner mig iaf glad och på väg uppåt! <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar