fredag 22 juli 2011

Värsta ovädret i mitt liv!

Aldrig någonsin varit mitt i ett sådant oväder som det var i natt, fy, det var riktigt otäckt! Det öste verkligen ner, taket läckte, åskan mullrade superhögt och det blixtrade nonstop! Trodde blixten skulle slå ner närsomhelst... telefonen fick fnatt och började ringa av sig själv, en signal, ingen där... som värsta skräckfilmen. Och jag var ensam på landet med barnen, som sov som tur var...
Tur att jag hade Emmis hello kitty-klocka som tröst (och angry birds på mobilen som distraktion ;)).

Från början när det mullrade längre bort var det rätt ok, men inte när det var rakt ovanför, shit! Men det tog ca 1 h sen förflyttade det sig lite iaf och jag kunde oxå somna.

Nu sista myset på landet för snart lämnar jag över barnen till farmor och vi börjar förbereda inför poolpartyt i morgon!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar