tisdag 12 juli 2011

Grattis min älskade trollunge!

Idag fyller fina Emmi 5 år! <3

För fem år sen hade värkarna redan börjat och jag vankade av och an hemma, duschade och Nicke lämnade grabbarna på dagis... efter ett tag tyckte N att vi borde åka in, jag ålade väl mig lite för mycket ;), så vi går ut...
en vecka över tiden, på väg till förlossningen...

...och han börjar tvätta bilen! ?! Normal kille det där ;)

Sen har jag iaf min bästa förlossning, tre timmar efter vi åkt in föddes skruttan. Jag klarade mig på bara akupunktur och var vid fullt medvetande hela tiden. Det jobbiga var att hon kom i vidöppet läge med ansiktsbjudning, så rummet fylldes av ett akutteam för säkerhets skull, då det kan bli komplikationer... men allt gick så bra! :)
En lite stasad trollunge föddes! <3 Som jag sen satte på en rosa volangklänning, det såg rätt kul ut måste jag säga! hihihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar