tisdag 28 juni 2011

Smärtkliniken x 2

På väg till St Göran mötte jag två av Kungsholmens vilda kaniner, rätt söta "skadedjur"...

lite nojig
Sen var det dags för psykologbesök och sjukgymnastik.  Psykologen verkade mycket bra och har mer inriktning på smärthantering och är KBT-psykolog (kognitiv beteendeterapi). Min förra var mer "allmän", om än oxå väldigt duktig, men där känner jag mig lite färdig.. och man ska tydligen inte springa till flera psykologer samtidigt.
Så nu kör vi en KBT-behandling efter sommaren och hoppas på bra resultat!
Men hon var väldigt noga med att påpeka att jag har alldeles för höga mål och att jag måste lära mig att acceptera situationen och förbättra min livskvalitet som den är, för helt bra kommer jag aldrig bli... :( De har ingen mirakelmetod tyvärr! Små små steg... men det är svårt!

Dagens lunch: grillad kyckling, aioli och körsbärstomater.. Än så länge inga kolhydrater ;) Heja heja ni andra som oxå försöker er på en beach 2011 i sista sekund!

ut med macken i solen! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar