måndag 20 juni 2011

fredag den 13:e eller?!

kl. 06.13 vaknar av att två tjejer puttar ut mig från sängen

kl. 06.59 Enzo vill ut

kl. 07.15 Nicke surar för att han blir sen till jobbet (som att det vore mitt fel att han ligger och snarkar efter att alarmet ringt i 45 min) och att han ska lämna barn på dagis

kl. 07.30 barnvakt åt Alex

kl. 07.45 tar sista skvätten mjölk till flingorna

kl. 9-10 telefonen ringer varm av kompisar till Mio som vill hit

kl. 10.15 hittar en räkning som jag trodde redan var betald & som skulle varit betald i början av juni, bara en liten jävla skiträkning på 6.500 kr för tvättmaskinen

kl. 10.30 inser att jag förmodligen behöver gå med i "anonyma shopoholics" och inte har mjölk till kaffet

kl. 11.00 håller på att dö av huvudvärk & koffeinbrist

kl. 11.10 pallrar mig iväg till konsum, köper mjölk och lunch till grabbarna

kl. 12.00 tappar den förbannade nyinköpta lingonsylten i golvet!

kl. 13.15 VC vägrar boka in två tider samma dag (för olika åkommor)

kl. 13.29 ger upp den här dagen!

kl. 13.36 ligger på soffan och lyssnar på Mio, Alex & Lova som pratar om fråga chans, pussar och avsvimning :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar