lördag 9 april 2011

Varning! lite deppo....

Är inne i en svacka just nu, framförallt på kvällarna, konstigt! Varje kväll är jag jättenere och trött och funderar på att skriva deppinlägg efter deppinlägg, men håller mig från det och är så tacksam för det varje morgon när jag vaknar och är lite piggare och gladare! :)
Men nu måste jag skriva av mig lite, åtminstone för att få de närmsta att förstå... eller nåt, för jag själv fattar noll!

Har ont i magen oxå, vilket visserligen är mitt normaltillstånd, men ändå varit nojig ett par gånger för att behöva åka in, men det har lugnat ner sig när jag vilat ett tag.

Nu är det mest tröttheten och depressionen som är det jobbiga, funderar på att öka dosen eller byta antidepressiva... de borde ha hjälpt betydligt mer än vad de gjort tycker jag... känner mig ofta grinfärdig utan anledning och har inget tålamod med barnen. Mat orkar jag knappt heller laga, tur vi sålde bilen så vi kan köpa färdig mat! ;)

Mest ledsen är jag för att jag inte orkar något, jag vill typ bara sova... försökte vårstäda lite på tomten idag iaf, men min hjärna funkar inte, orkar inte... känner mig osocial, tråkig, ful, svullen, gnällig, sur och allmänt psykad!

Ska till psykologen på fredag iaf, det är ju bra. Men medicineringen måste jag ta med någon annan...
Kan det vara allergin som påverkar? Pollensäsongen ha kommit igång känns det som.

Jaja, det går väl över så småningom hoppas jag!

Förlåt för att jag inte orkar speciellt mycket just nu, men ni vet att jag älskar er! Innan ni vet ordet av hör ni mitt vårskrik och då är jag redo för nya tag! ;)

Önskar jag bara kunde somna precis på spoten och glömma allt för ett tag och framförallt slippa alla jobbiga mardrömmar, som återkommit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar