onsdag 27 april 2011

Narkosläkarbesök

Ja, då var jag 320 kr fattigare, högkostnadskortet (som jag är tacksam för finns!) är slut och jag får åter betala för lite vård...:(
Mamma och hennes svarta fötter följde med som sällsis! Tack!


Fem minuter tog det hos narkosläkaren, som iaf inte var ett dugg orolig för min sövning. :)

Jag kommer att få lugnande, morfin, alvedon och nåt mot illamående. Sen får jag en slang som andas åt mig och lite CO2 som fyller upp buken... sen får jag gå hem! Precis som jag skulle fått förra gången med! När allt gick åt helvete och jag hamnade på intensiven och sjukhus 1 vecka istället! ;)

Det går nog bra det här, men jag börjar noja upp mig nu kan jag säga!

Som tröst fick jag i alla fall sushi både till lunch och middag! :D Love it!
Härlig familjetallrik! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar