måndag 18 april 2011

En underbar måndag!

Dagen började bra med en kaffe och en tidning i solen.

Sen fika och grillning med min lilla familj. Äntligen har mamma & pappa kommit hem, efter 4,5 månad i Thailand mm.  Härligt att ha de hemma igen! <3


Lite presentutdelning! Tack! <3




Lite gos med Annas söta bebis Nora! Och nej, jag har inget bebissug!!! För mig räcker det bra med de fyra huliganer jag har! Men det är mysigt att gosa lite med någon annans då och då! <3

Sist men inte minst var jag med mina käraste grannar på heminredningsparty. Mådde lite skumt så jag glömde helt bort att fota, dåligt!
Lite lattemuggar och skedar blev det, men hela porslinssetet som jag ville ha fick jag inte för min käre make, som för tillfället verkar vara den ekonomiska av oss... tur att vi kompletterar varandra bra i olika skeden av livet!

Mår som sagt inte helt hundra, hoppas det är nåt tillfälligt och att jag mår bra imorrn igen! Men jag var ju tvungen att göra åtminstone ett inlägg idag!

See you later, alligator!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar