söndag 3 april 2011

Dagen efter...

Tack för igår alla glada, roliga, snygga och snälla människor! Ni är så duktiga på att anstränga er och klä ut er! <3
Partyt igår var så grymt lyckat, trots många som bangade i sista stund... Riktigt lyckat och mysigt, peace & love! Och inte nog med det, Ina höll sig vaken och var med heeela kvällen! Detta trots diverse "bet:ar" om vilken tid jag skulle däcka... hihihi, tji fick ni!!! Det var andra som fick stå för den biten denna gång! ;)



Bästa partyfixarna ever! ;) Varje gång ruttnar vi och säger aldrig mer, men sen är vi på´t igen! :D
"nana na nana na Sandra"
Och bästa Tony Montana!
Och såklart vi! :)
Sen har jag ju världens bästa brorsa också som kom och festade med oss, så kul!

bästa syskonen Palm!

Och jag är så jävla glad att han har träffat en så fin, rolig och omtänksam tjej! Hon är den bästa svägerskan tror jag nog bestämt! ;)
Ivo & finaste Christina! <3
Fast jag har ju i alla fall världens snyggaste man! Vem kan motstå en sån läckerbit! <3

Sexy baby!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar