söndag 10 april 2011

Äntligen "storhandlat"

på mataffaren.se , har kommit på att det nog är därifrån som jag får så stor återbäring på konsum! ;)
Superbra system med coops nya återbäring tycker jag! Lite bättre än 50 kr-checkarna som man alltid glömde...
Nu blir det äntligen fyllt i kyl, frys och skafferi, men fasen inga godsaker! Det är slut med det nu!!! Nu är det lite GI-tänk igen som gäller och då får ingen i hela familjen nåt! Så det så! 



Och superhärligt vårväder har det varit, speciellt hemma hos oss som ligger i lä! <3

Annars har det varit en lite ond dag men mysigt med kalasfika hos Maria, trots att jag bara låg på soffan totalt osocial! :( Slapp laga middag oxå, guld värt! :)

Nu blire Star wars-time, grabbarna är helt lyriska! Och jag undrar om det är för läskigt??? Har dock för mig att Ivo kollade rätt tidigt på de där filmerna...


En liten Baileys ikväll, som avslutning på helgen och avslutning på mitt onyttiga söta leverne, från och med nu blir det inge mera sötsaker!!! Alltså efter det här glaset...


 Skål och tack för mig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar