tisdag 8 mars 2011

det där med festfixeri...

fixar inte riktigt jag! Det är kul att planera och fixa och det är kul när festen väl är, men allt skit mitt i mellan är värdo! Att man glömmer bort det så fort efter förra är skumt... :)

Folk svarar/betalar verkligen inte i tid, och tänker förmodligen att en hundring hit eller dit inte spelar någon roll men när hälften av betalningarna fattas så blir man ganska less... och får tjata... och ligga ute med en massa pengar man inte har... Sist loosa vi 5000 spänn, men det valde vi själva, den gången... nu höjde vi "inträdet" för att ha råd med band m.m. men ligger just nu riktigt jävla back. Så håll tummarna för att festen blir av för snart lessnar jag ordentligt!

Och jag surar verkligen inte på någon enskild utan kollektivt! ;) Och nästa gång någon anordnar en fest, ska jag vara den första att betala in!

Nu får det bli en sån här:













Kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar