söndag 20 mars 2011

Akuten fick det bli till slut.

När man för en gångs skull kände sig utvilad fick man straffet direkt. Magsmärta värre än någonsin! Började som mitt vanliga ont, men framåt två-tre visste jag inte var jag skulle ta vägen, kunde varken sitta, ligga eller stå och andades precis som under en förlossning... Så det fick bli akuten för att utesluta tarmvred...



Nu ligger jag här med morfin i kroppen och mår ganska bra, men får inte åka hem än, så jag väääntar....


Efter att det sakta men säkert blev bättre fick jag åka hem med restriktioner om att inte äta, så att det inte blir ordentligt tarmvred. Förmodligen var det ett stopp som löste upp sig själv, eller nåt, och såklart beror det på sammanväxtningarna efter den förra op! :( Vill inte opereras igen och hoppas jag aldrig får tarmvred!!!

Nu hoppas jag att jag får sova och sen äta en god frukost i morgon! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar